2011. szeptember 1., csütörtök

New friends :)


Hol is kezdjem? Mindig igyekszem tartalmasan irni es osszeszedetten, de valahogy sosem jon ossze. :D Most nalam fel 12 is elmult ami azt jelenti, hogy nalatok mar lassan kel a nap es kezdodik a munka. Ma egy kicsit kiruccantam ide nem messze...van egy Dairy Queen nevu hely, es bevallom oszinte eleg gyakran beugrom ide. Itt dolgozik ket baratom. Nagyon kedvesek es mindig kinalnak mindenfele kajaval. Na ebben az etteremben aztan minden van. Csak ugy mint sok sok mas kajaldaban is. Annyi gyorsetterem van, ahova az amerikaiak kiugorhatnak ebedelni vacsorazni, hogy el sem hiszitek. Egymas hegyen hatan amerre az ember nez mindenfele kajalda, es ami valasztekuk van abba egyenesen bele lehet orulni. En meg mire kitalalom, hogy mit akarok enni :D kb fel ora! Hat meg desszert szinten! Olyan finomsagok vannak, amiket nalunk meg gondolatban sem talaltak ki. Nagyon tudjak ragozni a dolgokat...multkor Angiekkal atruccantunk egy masik varosba es beultunk a Cheesecake Factory-ba. Nagyon szep, elegans hely fogadott. Mindig teli van, de miutan a hurrikanunk utan voltunk, volt hely boven es csoda is hogy nyitva volt. Szoval megkaptuk az etlapot. Felet nem is ertettem meg jo, hogy oda volt irva ala mi micsoda...itt ahogy jo amerikaihoz illik minden kajanak mas a neve, mint ahogy en tanultam angol orakon. Na mindegy, hosszu gondokozas utan ki is talaltam mit egyek. Na vajon? Termeszetesen rakot ettem, de nem elhanyagolando meretut. Na en mindenre racsodalkozom, mint aki eleteben nem jart etteremben. Fenet itt minden mas! :D 
Desszertnek bananos cheesecaket ettem, de ezt mar csak becsomagoltattuk, mert mar a fo kaja is kifogott rajam, akkora adag volt. A vegen megkerdezik, hogy becsomagoljak -e. Ja igen, es ha kersz uditot es elfogy automatikusan ujratoltik, nem kell fizetned erte es brutal adagot hoznak ki. Ha nem kersz bele jeget szolj elore, mert telenyomjak mindig. Alap! :D Ezutan atmentunk Angiekhoz, aztan jatszottunk 3an Wii-t. Szetrohogtem az agyam, hogy ez mekkora jo dolog! :D 

Van egy Boxeruk is, Bruno aki tok jofej es jol meg tudom nyuzni is, mert mar hianyzott...:P el is mentunk megsetaltatni...szegenynek mar az egyik hatso csipojen eleg eros a porckopas, talan III-as tipusu- na jo csak viccelek :P Na csinaltunk par kepet is, nem a legjobbak, de azert itt van.

A hurrikan estejet egyedul toltottem, de vegul hazajott az apuka es nyugodtabb voltam.  Tulajdonkeppen nem is volt nagy gaz. Gondoltam en, de keszultunk zseblampaval meg vizekkel. Aha igen mi megusztuk, de a fak es a szomszed jatszotere kevesbe. Viszont a szomszed varosokba vegig nem volt aram es meg most sincs...szoval a 9es autpalyanal meg a 13as exit fele ahol a hidak vannak ki van aradva a CT river, es a hazakban all a viz...:( Ugyhogy mi tenyleg azon keves szerencses emberek koze tartozunk, akiknek nem lett hatranyuk ebbol...

Angiekkal amugy most tok jol elvagyok, es mar megismerhettem altaluk sok embert. Multkor elhivtak Wallingfordba, ahol ok laknak toluk nem messze van egy pizzeria. Oda ultunk be. En valogathattam ossze milyen pizzat kerek. Itt nincs olyan hogy elore meg van adva... Aztan atmentunk hozzajuk megint, de mar 4esben. Darius szinten a baratjuk es szerencsem volt vele, mert o legalabb erhetoen beszel angolul. Miert is? Mert lengyel es nemet ajku..igen igy mar konnyebb. Itt ugyanis ugy nyomja egy csomo fiatal meg amcsi, hogy nem hiszitek el. Azt hittem az ertessel nem lesz gond. Tevedtem! :D Hogy ez nem a jol megszokott british angol az fix! :P Ember legyen a talpan...de szokom szokom es azert idovel raall az ember agya, ha sokaig hallgatja oket. 

Meg valami! Ma voltam vasarolni, nagyon jo aron van minden! Vettem mindenfele csajos dolgot :D haat nagyon bejonnek amiket vettem...jo minoseg es jo ar. Tetszik, ez mar most tudom, hogy hianyoni fog ha hazamegyek. Multkor bementem minden uzletbe egy helyen, altalaban mindenesek. Van elelmiszer, ruha     
haztartasi termek egy helyen..de az alkohol bolt! Awesome! Kulon es nagyon nagy a valasztek! Van magyar bor is amit akarsz. Az egy dollaros bolt is bejon, hetvegen megyunk vasarolni meg lesz valami gorog fesztival megyek oda is. Na majd irom mit hol erdemes venni. :P most taskat szeretnek mert azt termeszetesen nem hoztam. 

Autokazas: itt van majdnem mindenfele auto ami nalunk Europaban plussz rengeteg amerikai kocsi, fuuu es mekkorak! Tehenek is befernek :D itt a ritka auto pl a Smart ami engem kifejezetten idegesit. :P Rengeteg a Mustang a Chevy sok sok BMW, Audi, Honda, Toyota, Nissan amit akarsz. Suzuki nincs. Nagy banatomra a megengedett sebesseg autopalyan is csak 65 mp/h ...de igyekszem betartani. Pedig a 91es ut eleg jo szeles. :) Multkor jottem haza Angiektol es majdnem elutottem egy oposszumot, meg jo hogy nem volt senki balra tolem. Aztan meg egy mokust masnap. Ma is volt 2 felismerhetetlen allat kilapitva. Whatever :D
Amugy a tajekozodassal nincs gond, van mar par bejaratott utvonal, de el van dugva egy GPS...:P

Munka: 5.50kor kelek...aztan indul a nap. Csinalom amit kell, mindent a maga idejeben. Nem unom, van  nehebb resze is...de az nem szorosan az en szakmamhoz kotodik. Nem vagyom megterhelve, na de majd ha elkezdodik a suli...meg nekem is az itteni egyetem. Jut eszembe, fogok fotozni nektek egy klasszikus sarga iskolabuszt! Haha! Ezek nekem nagyon tetszenek, mint a meseben! A Kristof sulija is tok jopofa tanarok stb. Jo lesz itt tanulni, erdekes mindenesetre...Ha meglatod az iskolabuszt szemben jonni veled es villog meg megall, neked is meg kell es ezt igy nyomod az utcan vegig..bukta..( ha szemben vagy akkor is)

Kaja: Meg valami, ma reggelire tojasrantotta volt. A tojas full feher szinu es a sargaja is ahhoz kozelit...Kenyer az nincs olyan mint otthon. Van kicsike magvas, kis pogacsaszeru zsomle vagy kifli, hamburegzsemleszeru...a tejbol van akkora mint amiben nalunk az olbitok is vannak. Az is mandulas meg vanilias..kefir az izesittett es olyan mint a joghurt. Rengeteg elore legyartott huskeszitmeny. A szoloben nincsen meg es nagyon finom. Az eper az baromi nagy, de az ize valahogy nem olyan jo. A kave itt nagyon finom. A desszertektrol nem is beszelve, de ne aggodjatok, mar be vagyok iratva a helyi sportcentrumba es lassan nyit az uszoda is. Lesz zumba is, na most kiprobalom! A ketchup majonez...mind nagy flakonokban van. Itt semmi sincs elaprozva. Minden extranagy csomagolasban van...termeszetesen masak a mertekegysegek is. Ennek kevesbe orulok mert nekem kicsit bonyolultabb. Ma probaltam felfogni :D suteskor gaz...Kajalda ami ugyanaz mint otthon: Subway, Mcd., Burger K. , Kfc. Ide nem erdemes menni, tok uncsis az ittenihez kepest. :) Sok gyumolcs van amugy itt az asztalon, alma, szolo, banan, barack...ja igen a viz szornyu izu viszont...:( 

Na jol van most ennyit mara csemegezzetek! Mindenkinek sok puszi aki a blogomat olvassa...nem haldoklik! Take it easy! :)


3 megjegyzés:

  1. Hmmm..... nagggyon jól néz ki!
    Ez milyen kaja? Küldjél fénypost légyszi!

    VálaszTörlés
  2. Nyissatok meg az alatta levo reszt, mindent leirtam! :) (shrimp az a a rak)

    VálaszTörlés
  3. szia, olvaslak én is. Tetszik, hogy olyan részletesen írsz mindenről, kajáról is pl:-) még emlékszem én is a nagy flakon tejekre és üdítőkre:-) meg hogy nincs túró csak ez a cottage cheese, de az ugyebár nem ugyanaz:-)és valóban a beszédre is rá kell, hogy álljon az ember füle, mire már kb. bárkiét megérti. Nekem a zöldségesnél dolgozó Phillip megértése okozta a legnagyobb problémát(mellesleg feka volt, na azok aztán még durvábban nyomják:-)mert az ő szájából még egy egyszerű How r u doing is érthetetlen volt, valahogy oan hadarva és összevonva és énekelve mondta, tudnám utánozni, de csak élőben:-)
    Na de ennek már 10 éve...írjál sokat, és gyakran, hadd nosztalgiázzak:-)
    Üdv: Marcsi

    VálaszTörlés