2011. szeptember 26., hétfő

New York and others

Elozo het hetvege eleg surure sikerult...:) Szombaton is kirandultunk meg shoppingoltunk mindenfele. A Vasarnap viszont magasan a legjobb volt idaig, ugyanis delben nekifekudtunk az autopalyanak es meg sem alltunk a nagyvarosig. Ut kozben ment a zene es elveztuk a napos jo idot. Mikor maskor mennenk New Yorkba ha nem most??? Ugy volt igazibol, hogy magyar piknikre megyek Angiekkal. Valahogy jobban volt kedvem inkabb tavolabbra menni meg felfedezni uj dolgokat. :)
Szerintem nem volt 2 ora es mar ott is voltunk. A parkolas volt nehezebb, de nem veszes. A Broadway elegge dugos volt..a parkolas nagyon draga, de foleg a tax! Ugyebar itt nem te parkolsz, hanem otthagyod a kocsid es a szemelyzet viszi....liftekkel a kocsit. A parkolas ugye nehez mutatvany :P utana elindultunk de kicsit sok volt az utca..kb 6 utcat legyalogoltunk mar az se volt keves. A Times Square kicsit feljebb van. Na jo vissza a kocsihoz. Ujra parkolunk, de ezuttal jobb helyre..kozelebb. Na onnan bejartunk mindent. Annyi ember volt, alig birtam neha setalni. Amugy este a legjobb amikor jottunk vissza. Azok a felhokarcolok...nyakam kitorik ha sokaig nezem. Sajna az Empire State Building nem volt nyitva..de legkozelebb, hiszen itt van nem messze a city es megyek meg parszor. Igy aztan nyugodt szivvel hagytam ki a Central Parkot is. Mindig legyen valami friss elmeny. Nem ittem a szememnek. Annyifele ember volt, igaz a mondas: AMERIKA A VILAG OLVASZTOTEGELYE! New York meg akkora, hogy csak felkeszulten ajanlom. En szerencsere 2 barattal mentem, akik azert megis csak itt elnek. Hu amugy nagyon draga am...az meg a masik. Itt jol is keresnek az emberek hmm tobb mint jol. Brutal orult modon mas a rendszer. Nem is lehet osszehasonlitani. Beultunk kajalni is meghivtak :P haat az se 2 Ft volt. Az ut is tok kellemes volt, elotte meg meg beugrotunk reggelizni is. Annyi kajalda van, mint egen a csillag minden 2. az..csak este 11re ertem haza ezek utan. Jo nagyot setaltunk, azert kozbe voltak am csovesek is..meg neccesebb reszek.

Most meg tok jo ido van, 30 fok meleg paras levego. Este is tok hasonlo, kellemes. Voltam ma vervetelen, jol lecsapoltak. Multkor meg orvosnal Branfordban, jo sokat mentem oda. Majdnem oceanig. Meg jo, hogy a gps lehozott az autopalyarol. Olyen helyeken mentem, hogy alig birtam az utra koncentralni. Lenyugozo!

Tegnap voltunk vasarolni ezt azt. A Stop&Shopban vicces volt a penztar. Ugyanis az te vagy! :D mindig elojonnek a dolgok..annyi elreogyartott dolog van es akkora valasztekban, hogy belefajdul az ember feje ha ki akar valasztani valamit...foleg a chipses pult vegig, ilyen hosszan kiteve ennyifele!

Na jol van irok meg kesobb, de lehet az elmenyek utan kellene azonnal. :P

1 megjegyzés:

  1. Nem baj, hoyg nem voltál a Central Parkban, majd együtt felfedezzük. Meg a Duncan játékbarlangját is :D Meg bemegyünk egy éjszakára New York legelegánsabb szállodájába ahol olyan kis kulcsal nyithatós hűtőszekrény van :D

    Jó a blog! Go on! Cupp

    VálaszTörlés