2011. szeptember 27., kedd

Most irtam eletem leghosszabb blogjat, amikor elment a net

Na most kezdem ujra.

Mar fel oraja dolgoztam a blogomon es mindent olyan reszletesseggel irtam le, amennyire lehet. :( Most tokre elment a kedvem...pedig nagyon raszantam magamat.

Epp most vacsiztam meg. Kedvencem az eper izu edes vajkrem, a mini edes magnelkuli paprikat, az edes kenyer amitol legalabb olyan jol lehet hizni, mint amilyen jo az ize. A magnelkulo fini fini szolo! A kis csomlek meg a nagyobb csaszarcsomlek, az ezerfele sajt mindenfele fuszerekkel. Mara kidolgoztam magamat megint 8 ora amikor eszunk. Azota eltelt masfel ora...szoval fel10. A Miki meg mindig kesobb jon szinte, igy csak o hianyzott az asztaltol. A gyerekekkel bejeloltuk milyen tortak szeretnenk enni egy ujsagbol, ahonnal lehet rendelni mindenfele nyam nyam desszertet. En a Tiramisut valasztottam kivetelesen :P Mar kezdek raszokni amugy az energia italkra a kave helyett, dehat aki 6 elott kell minden nap es 8kor vegez muszaj! :D Kristofot ha reggel ebesztem neha befigyel egy pohar viz, igy neki is meg nekem is egyszerubb a dolgom aztan eleg jol turi a hajnali kikepzesem. Utana fogok az osszes gyereket es elropitem suliba. Ilyenkor vagy suliba megyek vagy haza es csinalom a dolgaimat..mosas lece vasarlas neha. Na attolnem kell felteni, mert eleg valogatos vagyok, pedig valasztek az van bovan. Ami megjobban megneheziti a dolgomat. Igy is nehezen dontok....

Vezetni nagyon szeretek itt! Egyreszt a kressz jobban tetszik, masreszt jok az autok, harmadreszt gyongyoru a taj, negyedreszt tetszik az a duplasavos sarga csik az utakon. Viszont ami felelmetes, hogy imadnak perelni az amcsik..hisz tudjatok. Baleset es elete vegeig hello..amugy konnyebb tajekozodni is. Rengeteg a highway!
A Bencevel delutan szoktam tanulni. En vagyok a magyar es amerikai tanara. Spanyolul sajnos mar nem tudok. Lassan palyazhatok a TOFK-ra is! Hamar kikepzest kapok barmilyen gyerekteren...azert a legjobb dolog megiscsak amikor meset mondasz este az agyban, azert ebben allapodjunk meg. Kicsit kiszarad a szam, probalom lekotni a figyelmet. Van itt minden otlet amit be lehet vetni azt bevetem! Labda dobalassal osszekotve a feladat, pirospont, jutalom ragogumi, kis kornyezet video ha kornyezet ora van, jol csinal x feladatot mosolyog az elefant ( bab)...Az amerikai leckevel nincs gond. A matek sokkal gyengem mint az amcsi suliban. A nagyfiuk gimije viszont nem semmi. Lexikon nagysagu tortenelm konyv es a tobbi is ilyen am! A taska 3x nehezebb mint az enyem volt es meg en azt hittem durva. Reggeltol delutan 3ig vegig orakon vannak es 3 perces szunetuk van. Ekozben egyik terembol a masikba kell atmenni. Wc? Kaja? Aztan mennek edzeni...Este jonnek haza vagy kocsival, jo ha mar fel5re otthon vannak a jo kis sarga iskolabusszal. :)

Na szoval! Amire meg mindig erdemes visszaterni: miert orultek az amerikaiak?

1. olyan vakon csinalja a munkajat hogy sosem verne at
2. olyan vakon csinalja a vendeglatos munkajat, hogy a kotelezo 15 %os borravalot mindig visszaadja es te adhatod megint vissza, hogy tegye mar el
3. nem ismeri az indexet
4. imad perelni
5. ha kicsit faj a laba beult egy motoros szekbe es onnantol kezdve elvalaszthatatlanok, igy ki sem tud szallni akkora no a segge! sorry tenyleg nem egy ilyet latni
6. nem tudja mi az a toilette
7. nem tudja mi az autumn
8. nem  tudja mi az a flat
9. nem tudja mi az a van
10. barmit megvesz a gyerekenek amit az megkivan
11. elobb megy gyorskajaldaba 100bol 100szor minthogy maga fozzon
12. nem tudja mi az hogy fozni
13. a gyerek mar 10 evesen uzletel (lasd szomszed)
14. nem tudja hogyan kell tolatni, ha elorol beszorul
15. hidegben papucsban es hosszu nadrag pulcsiban jar iskolaba
16. allandoan megy a legkodni ha kell ha nem
17. imad dudalni ha nem 2 mp alatt indulsz el a lampanal ami azonnal valt zoldre
18. ha lezarja a kocsit duda hangot hallat a kocsi
19. ha elmegy vasarolni minden 2. dolgot amit megfog bedob a kosarba
20. ha elmegy bulizni nem szamit hogy 600 kg akkor is minibe megy es ugy viselkedik mint valami...
21. legalabb 3 kocsijuk van
22. a zaszlo egy dolgon legalabb 2x megtalalhato
23. a highwayen a nagy domper hatuljan ket fembol keszult golyo lancon lazan log
24. ha a parkolon belul masik boltba akar menni kocsiba be es ott ujra parkol
25. a kocsija tele van pingalva meseszereplokkel
26. mindig megkerdezi hogy vagyok, pedig nem is kivancsi ra
27. minden szorakozohely hajnali 2kor bezar (kivetel NYban 4kor )
28. ha szeszesitalt veszel es 60 eves vagy akkor is meg kell mutatnod az ID-d
29. az uditoket mindig telenyomjak jeggel, ha nem kersz bele szolni kell mert ez alap
30. csak a sima vizben nincs cukor, amugy minden cukrosabb sokkal
31. siman megolel egy idegen embert udvozleskeppen, de a boltba ha valaki mellett elmegy elnezest ker elore, nehogy erintkezzen vele

Na jol van meg lesz folyt kov! Addigis Mindenkinek pusziii!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése