2011. október 11., kedd

Columbus day es lazulas

A hetem eleg lazulos most, mert hetfon Columbus day volt es ilyenkor nincs melo sok amerikainak. Igy suli se volt a gyerekeknek. Bezzeg nekem, na jo en korabban vegeztem. Ami azt jelenti, hogy elmentem uszni meg szaunazni. Na nalam ez igen szenvedely, ugyhogy innentol kezdve nem ussza meg szarazon a large pool nelkulem legalabb heti 2x! :D meg aztan van mindenfele Zumba meg aerobicos program a helyi sportcentrumban...az sem maradhat ki! Ma a Bencenek nincs suli, igy aztan otthon is maradt anyuval amig en haza nem jottem. Nekem korabban veget ert a college, mert nem kellett dogat irnom! Tiszta jo, el is mentem vasarolgatni..na megint csajos cuccok. Jopofa volt setelni a nagy mindenes uzletekben, olyan Halloween feeling van, hogy alig gyozom bamulni! Micsoda jelmezek, sminkek, diszek! Mintha karacsony lenne! Mar tudom mi leszek! Egy boszorkany! Tul sokat nem kellett rajta gondolkozni...:P Mar varom a sok kis csokikat.

Most a Bencet akarom lefarasztani, de ugyis viszem meg uszni este...heti 3x, de ra is fer. Az uszas meg jo kis sport, dehat en sose hasznalok uszoszemcsit. Viszont itt muszaj lesz, iszonyat kloros a viz. Amugy ugy nez ki, hogy az ajto egyik felen legkondi van es tok hideg, a masik fele meleg paras..amcsik..Haha.

Most a heten olyan gyonyoru ido volt, 29 fok szikrazo napsutes! Most is megyek is, hozom a Kristofot a sulibol es megnyuzom :) A fak pedig elenk sarga, zold, tuzpiros, barna! Olyan mas...nekem meg az eg is mas itt, de tenyleg. Mintha meg lenne feste ilyet sem lattam. Multkor olyan tuzpiros volt, mintha tuz lett volna. Nem hittem a szememnek. Igy nehez vezetni...

Hetfonkent jarunk pizzeriaba Angellohoz. Zoliek szoktak menni, aztan en is elugrok Wallingfordba. Kb fel ora kocsival autopalyan. Nem veszes. Ha valahova el akarsz menni, akkor ez nagyon kenyelmes idoben is.
Na jol van most mennem kell, mindig van valami (lazulos het) :D = jobb mint a tobbi :)
na pusszantas

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése