2011. október 23., vasárnap

Telnek mulnak a napok, szaporodnak az elmenyek

Kedves Olvasoim! :)

Eloszor is szeretnek elore is elnezest kerni a hosszu szunetert, hogy nem irtam. Sajnos, nem sajnos mindig zajlik az elet...Vegre leultem es neki allhatok irni. Most vasarnap este van, lassan csicsika. Most azert elmentem Marshallsba, amit nagyon jo kis ruhazulet. Tulajdonkeppen minden markas cucc megkaphato, viszonylag olcso aron. Na en kaptam a tanacsot, menjek Wethersfieldbe. Az a legnagyobb! Az am, csak mindig 10ig vannak nyitva az uzletek kivetel vasarnap, 8-ig. Na jol van. Menjuk most..shoppingolni, jo Cromwell. Nem szoktam ilyet csinalni, de koran van meg- gondoltam. Veszunk egy kis chip-et, meg 41 fele izu cukorkat, meg kis rago. Muszaj volt megkostolni. Szerintem ha egy evet szannek ra, hogy minden megkostoljak, ugy meghiznek...lehetetlen. Felve mentem be a nagy uzletbe :D Na jo most egyedul voltam, nehezebben is ment a dontes. Alltalaban tudjak rolam a baratok, hogy merleg a horoszkopom.
Elvileg Szuletett felesegeket szerettem volna nezni, mert megvan az osszes evad, persze amerikaiul. Mondanom sem kell, hogy meg az elsot sem volt idom kivegezni. :P

Most a kocsival minden okes, gyakran tankolom. Volt, hogy levezettem egy nap 100 merfoldet. Azert kemenyen nyomom. Szerintem holnap is meglesz...ugyanis anyuka nincs otthon. Igy Egeszen este 8ig en csinalok mindent. A keltes, tornaztatas, kajakeszites, sulibavitel, orvoshoz, edzesre, uszasra hozni vinni mindenit, tanitani, agyba tetel.  Ja igen fozes. Ugyhogy ez az allapot 31ig lesz. Azaz Halloweenig. Na akkor megyunk majd cukrot szerezni. Itt mar nagy a keszulodes, tokot fogok faragni Bencussal. Lesz felelmetes jelmezem, meg minden ami kell egy crazy amerikai estehez. Visszaterve a kocsira..multkor nezem, guminyomas kampec. Azert volt egy het, hogy felfedeztem a gumi lyukas full, de elotte meg fel is lett fujva. Aztan eszrevettem a potyautas szoget is. Na ilyen is csak velem fordulhat elo. El is mentunk a helyi szervizbe, aztan volt rajta bizti, most minden okes.

Van azota uj barat nem is egy a sulibol is, innen 10 percre kocsival pedig van egy masik au pair Angliabol. Lucynak hivjak. Na most meg jon a british akcentus. Olyan gyorsan beszel, hogy orom volt hallgatni, 2 oraba telt mire megszoktam. Tevedtem. A british angol sokkal komplexebb mint az itteni. Elmentem erte, felvettem es elmentunk nagy Mallba, egy masik varosba. En nem vettem semmit. O vett egy felsot. Aztan mar eleg keso volt, hetkoznap..de a haz amiben laknak. Kesz vagyok, kulon szokokut kozepen amit meg kell kerulni kocsival. Elmeselte, hogy 2 bolenyuk van, meg tehet, meg 2 kutya...meg volt mashol babysitter es azt nem szerette. Virginiaban voltak 2 gyerekre 3 babysitter jutott. :D:D:D o volt a 3...eleg parancsolgatoan bantak veluk. Majd hetvegen megyunk valami pubba meg egy masik Christina baratnojevel.

En meg neha el el jarok a Dunkin Donuts melle a Turnpike-ra. Ott szoktunk beszelgetni...nagyon kedves tarsasag. Legtobbjuknek van gyereke, csaladja minden. Fiatalosak. Epp tegnap Burnie elhozta a kutyajat, Zeust. Nagyon gyongyoru volt. Neki a foglalkozasa a kutyakikepzes. Pontosabban rendorkutyakat tanit be. Tamadas, gazda mellett menjen, vele forduljon...be is mutattak. Nem semmi! :)

Szulinapom most volt nem reg. Kaptam bortaskat, pupkinos csokit, zenelo kepeslapot, Georgetownos macit, fodraszhoz kis kartyat. Eleg draga itt. Vagas meg festes 100 dollar. De 2 orat veled foglalkoznak... aztan kaptam meg egy nagy kb 2 kilos porcelan gyertyatartot, ami egy pupkinokat szallito lovaskocsi, amit egy felelmetes emberke hajt. :) Most itt eg mellettem. Nagyon kis hangulatos szobat tudok itt varazsolni. Most be is futottem, megy az illatos gyertya, hangulat vilagitas...tiszta relax. Zsuzsi zenei meg jazz :P

Penteken mondtam, mozduljunk ki, menjunk el egy helyre tancolni..amolyan utoszulinap. Ugyanis a szulinapomat a  kocsiban toltottem. 8,5 ora alatt 6 allamot jartunk be. Eleg faraszto volt. Jottunk haza Washington Dcbol. Ami nagyon szep volt. Eloszor egy motelban szalltunk meg, elegge dohos volt..Aztan meglatogattuk Georgetown Universityt. Olyan szep volt, Harry potter :D Ide jar a Bea. Ide jart Bill Clinton is...meg sok hiresseg. Megbeszeltem Zsoltival, egy magyar barattal, aki innen nem messze lakik, hogy fussunk ossze. Na igen...gondoltam majd konnyen megtalaljuk egymast. Hmm, hat nem. Akkora platzt volt a Capitolium es W. monumental kozott, hogy szerintem lazan megvolt tobb kilcsi is. Na aztan annyit setaltunk! Egesz nap ez volt. Vele csak 6kor talizitam. Addig feltettuk Domost a vonatra, az se semmi a train station itt. Ott ettunk, van ott minden. Nagyon jol ereztem magamat! A vasarnap viszont aa, mire hazaertunk este 9 lett. Ezert sem tudtam senkivel beszelni. Ez mostmar visszafordithatatlan. Ugy erzem, egy nap alatt oregedtem egy evet. 24 lettem! :D

Most meg votlunk tegnap a hegyen, haat, Connecticutban nincsenek magas reszek..de a Hubbard Park tetejerol egesz jo a kilatas. Gyonyorkodtem a szines fakban. A szikla szelen allni lenyugozo erzes volt...messzi tavolban levo oceant nezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése