2011. október 31., hétfő

Aramszunet es Halloween

Most eppen a helyi korhazban ulok, ahol van aram es tudok egy picit netezni is. Az egesz szombaton kezdodott...Delelott meg semmi extra, de mar mindenki tudta, nagy ho kozeleg. En kocsiba ultem es atmentem baratokhoz. Mar elkezdett esni a ho, de abszolut nem volt veszes. Lenyugozoen szepnek talaltam es izgalmasnak is. Egyeduli munkaszuneti napom a heten, igy rendbe szedtem magamat es gondoltam vasarolgatok is...Igen, csak mar a garazsbol valo kiallasnal csuszott a gumim, ugyhogy cikk-cakkban jottem ki. Gonodltam, az autopalya sima ugy lesz, figyelnek ra. Hmm igen 30-al mentem (merfold/ora). Csinaltam fotokat is, de itt nem tudom feltenni, mert nincs ra lehetosegem. Hazamenni mar nem tudtam, mert annyi ho leesett par ora alatt, hogy nem lehetett kozlekedni. Csak negy kerek meghajtasu autoval lehetett haladni, a tobbi elakadt. A csalad Bostonban volt, ok hazajutottak 3 ora alatt vagy tobb. En mondtam, hogy lehet nem vallalom be a hazuatat, ami normalisan nekem 20 perc kb. Igy fogtuk magunkat es elmentunk a kozeli italuzletbe. Bevallaltam, hogy forralt bort keszitek. Nagyon jol sikerult. Amerikai izekben sem rossz! Minden hozzavalot megvettunk. Multkor zserbot csinaltam, na azt se keszitettem meg, de nem volt rossz. :)

Masnap hajnalban elallt a havazas, igy delutan haza is mentem. Csakhogy otthon, nem volt tul vidam a hangulat, amit meg is ertek. A haz total kihult...tipikus amerikai fahaz. Olyan hideg van most is otthon, en meg lent vagyok a basementbe es total sotet van. :P most eppen lecket gyartani jottem be, hatha holnap lesz sulim. Nem art befejezni nekem sem. Ma voltunk pizzazni a fiukkal, aztan vasarolni a Stop&Shopban.

Ja igen! A tegnapi pumpkin keszites orulet volt :D Nekiultunk a Bencussal meg a Domossal. Fejlampa, mindenfele szuro vago eszkoz, gyertyak, ami kell! :) Nahat majd lefagyott a kezem, mert tiszta jeges volt...Azelott amig vilagos volt, letakaritottuk a havat az utrol es a lepcsorol.

Ma szivesen elmentem volna uszni is, mint mindig. Dehat ha nincs aram az egesz varosban, meghalt minden. Itt a korhazban meg meg jo, hogy van generator...nemtom mi lesz a ma esti nagy csokigyujtesi akciobol..meg a boszorkany jelmezembol. Azt viszont tudom mi kovetkezik most! Megjott Ildi, az anyuka Europabol, vege az anyukasagomnak, es megkapom a szulinapi ajandekomat otthonrol! Nagyon kivancsi vagyok Anya Apa! Tudom, hogy valami meglepetest tartogattatok nekem! :P es alig varom, hogy bevegyem az eletmento algamat, amitol ugy fogok porogni, hogy lehozom a csillagokat is az egrol! :) Feltoltodom uj energiakkal, mert nagy szuksegem van ra! Jon a tel, azaz mar itt van.


Tegnap vegul a Kristoffal este tornaztunk kis lampafenyben, es elegge kiabranditott egy mondataval. Most, hogy leesett a ho, a falevelek mar nem lesznekolyan szinesek, mint itt szoktak osszel. Jajj ne! Nekem mar ez is nagyon szep osz volt, de azt mondta ennel sokkal durvabban jol neznek. Nagyon kivancsi voltam mar a nyaron is az osz szineire itt. Itt ugyanis nem olyan mint otthon. Nekem ugy tunt, mintha direkt ultettek volna igy a fakat. Allitolag ezutan elfagynak a levelek es csak bebarnulnak. Ajj ne az uncsis! :(
Viszont telen egyszerre esik sok ho, es aztan sut a nap sokaig. Amugy tok hamar el is olvad. :( 1 nap alatt kepes ra. Most egy csomo helyen ki vannak dolva  a fak, sokkal nagyobb pusztitast okozott a ho mint Iren. A villanyvezetekek le vannak szakadva. Mindenfele ugyanez van, de a mi utcankban meg inkabb.
Na jol van, most leckezem, es remenykedem, hogy hamar visszajon az aram es lesz futes! puszi a hazaiaknak, akik a pizzat ketchuppal eszik (amolyan magyarosan)

2 megjegyzés:

  1. Ajaj, nem lehetett egyszerű áram nélkül lenni!
    Azért csak vigyázz magadra! Főleg a csúszós utakkal. Pusz

    VálaszTörlés
  2. 4WD - Four Wheel Drive baby! Most kell mondani az Amcsiknak, hogy tényleg milyen jó is a 4 évszakos gumi :D Jól tetted, hogy nem indultál haza olyan időben, első a biztonság! remélem karácsonykor is jön egy nagy adag hó. Hólapátot ide! :D Pizzára meg igen is kell kecsap, mert úgy mondják amerikaiul!

    VálaszTörlés