2011. augusztus 21., vasárnap

Az elet itt

Nagyon jo kis helyem van itt a csaladnal. Nem hagynak unatkozni, es ez jo. Nincs idom arra, hogy elojojjon a honvagyam. Na de meg nem telt el sok ido. Nagyon kis edes csalad egyebkent az enyem. Szerintem a szulok jol kiegeszitik egymast es a gyerekek pedig nagyon osszetartoak. Jo latni es veluk lenni. Ezen kivul tok jo, hogy mindig vagytam egy ocsire es most kaptam harmat is :D meg egy hugit, aki tok jo fej es jokat lehet vele dumalgatni. Meg multkor nem irtam, de nagyon vicces! Ulunk az asztalnal, hat nekem semmi nem ismeros, minden kaja mas kiszerelesben van. Minden extranagy! A gallonos tej a legviccesebb meg a mini sajt kulon csomagolasban! Mindig vegigkerdezem hogy ez meg az mi. Dehat allandoan ujdonsaggal talalkozom. En meg nem szegyellek kerdezni. :D Multkor fagyizni voltam es akkora  adagot kaptam, hogy meg sem tudtam enni a felet. Na az volt egy gomboc! Tegnap meg bementem Bostonba! Kocsival mentem egy sraccal, aki szinten magyar volt es csatlakozott. Szoval eltevedni sem volt eselyem. :D Nagyon bejott Boston! AA magas epuletek zolddel kombinalva. Nem tudom mihez hasolitani. Nagy kerti partira mentunk vissza, csomo magyar volt es jol esett veluk beszelgetni mindenrol. Olyan erdekes es finom kajak voltak! Megunnepeltuk augusztus 20at am! Na most megyek vasarolni Beaekkal be a varosba. Majd irok meg!

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy ilyen jól telik az időd :-) Én már túlestem az első honvágyas estét, hát ne akard átélni...Addig örülj amíg nincs :-) Remélem hamarosan találkozunk :-) Pusszancs, a másik szöszi :-D

    VálaszTörlés
  2. Ohh csajszi! Meglatogatlak am amint lehet, elvegre nem vagy messze! puszi

    VálaszTörlés