2011. augusztus 23., kedd

Meg mindig minden uj

Na most raszantam magamat az irasra! Este 11 ora van, holnap nem kelek koran...csak fel 10kor most eldontottem. Azutan felszerelem Kristofot, es tornazunk egyet. Aztan Bencust elokapom es osztunk szorzunk. A mai napon picit pityergosebb volt, de megoldottuk. Tegnap mar olyan ugyes kis csapat voltunk Bencussal. Az osszes gyereket kidobtam ahol ki kell itt ott a varosban. Azutan ketten kocsikaztunk hazaig, es YESSS! Mission copleted! Pedig eleg jobbra-balra volt es azert be is kellett menni rendesen a varosba...szoval perfect nap volt. Megint nem unatkozom szokasomhoz hiven...ma volt idom skypolni tobbet es jonnek haza Domosek. Mondjak hogy jojjek, mert a terasz mogott par meterre a haz hata mogott egy ozike legeleszik. Mondom nem hiszem el! De igen, es ne csodalkozzak, mert nyuszi mokus minden van. Meg tegnap tanulok kint a teraszon Bencevel erre fejunk felett ilyen nagy sasok keringenek. AAA! Ma csak egy mehecske kergetett meg minket :D Szoval a hatso resz az egy fel vadaspakrnak felel meg a pestihez kepest...este meg hangosabb tucsok meg mindenfele zenebona arad az erdobol. Egy patak is folyt ott regen, mara mar csak sar van allitolag. Majd megnezem sajat szememmel is. Az oszt meg alig varom, mert allitolag nagyon szep, itt a legszebb meg Angliaban. A levelek szine eszakrol delre haladva valtozik a nagy hokulonbseg miatt. Szoval majd lovom a fotokat! Ma megint tanultam egy par uj dolgot, pl. hogyan kell tankolni. Na itt ugye minden mas. Kint is lehet, de mas a rendszer...meg mostmar hivatalosan is tagja vagyok a helyi sportcentrumnak. Meg kell mondjam, nagyon bejon. Sokfele lehetoseg van, de ami szamomra a legtutibb az uszas! Na igen. Az uszoda reszen tetszett, hogy van ilyen centrifuga, amibe ha beleteszed a furdoruhad kiszedi a vizet par masodperc alatt. Ma meg varjuk a fiukat a bevasarlokozpont elott es latom hogy egy allati jo, fullosan amerikai zaszlo matricaval felvertezett kocsibol kiszall a pasi. Na de nem akarhogyan. Mozgasserult, es fentrol ereszkedik le a tetocsomagtartorol a kerekesszek. Azt ugy ul be mint valami versenyautoba. AA mondom mi van veled? :D Ma meg a Bence nevnapja volt. Gondoltam annyi, hogy kap egy tortat, eneklunk azt ennyi. De nem am! Mintha karacsony lett volna! Annyi mindent kapott! Nagyon otletes jopofa dolgokat. Tarsast tobbet, amit rogton ki is probaltak es szakadtam a rohogestol toluk. Mar konnyes volt a szemem! Na szoval itt is zajlik az elet...mint nalunk otthon ugye, gondolom. :) jo latni oket, mintha magamat latnam lokott tesoimmal.. na meg amit lecsaptunk az ebednel. Kb hasolno...:P Na meg a fagyi torta! Nem am az az egyfele amit nalunk lehet kapni. Huhh! Olyan finom volt, csak felig volt fagyitorta. Az amerikaiak nagyon rajonganak am a fagyiert, ha jonnek hozzank akkor a kis gomboccal mi kiszurjuk a szemuket. Azert meg kell hagyni, tudom a hirek nem ezt igazoljak, de itt sokkal fittebbek az emberek. Kesobb mennek tonkre szerintem mint otthon. Elnezem oket neha. Vagy folyik, vagy 80 eves is olyan izmos :D es ezt Ildi is mondta...o meg aneszteziologus. (Bocsi hogy igy irom.) Meg eszembe jutott, hogy Bostont sem meseltem el resztelesebben miket lattam, de lehet majd csak legkozelebb par szoban. Pedig tudjatok nem vagyok lusta, de most igen :D Na jol van pusszantas a hazaiaknak!

2 megjegyzés:

  1. Most mi van a lustasággal? Csak vigyázz azzal a sok fagyival! Még jó, hogy ott a sportcentrum!
    Örülök, hogy írtál, élvezzük a beszámolókat. Nekünk is könnyebb itthon, hogy tudjuk: jó helyen vagy, nem unatkozol, félig-meddig pótolják a családot....
    Tényleg várjuk a képeket is. Ide is tudsz feltenni párat? Csak esténként jutok facebook-hoz, már ha van kedvem még gép elé ülni otthon is. Puszilunk

    VálaszTörlés
  2. Semmi, csak szoktam latni, hogy a tobbi blog sokkal reszletesebb...na :D a fagyibol eddig csak egyet ettem. Inkabb a Starbucks coffee meg a Dunkin Donuts fenyeget! :P nagyon fini! Na azert hianyoztok, de nem akarok ebbe jobban belegondolni, mert rossz lenne. Azert majd jo lenne skypolni. puszii

    VálaszTörlés