2011. augusztus 19., péntek

Megerkeztem!

Kedves Csaladtagok, Baratok, Olvasok!

Hosszu ido utan vegre van idom irni. Probalok visszaemlekezni, eddig milyen esemenyek is tortentek az elmult nehany napban. Hmm nem lesz egyszeru..mert le kell szogeznem elore, hogy sajnos az ido amit a Stamfordi hotelben toltottem, vegig az almossagom lekudeserol szolt reszemrol...Na de ne szaladjunk ennyire elore. Kezdjuk a repulestol. Miutan kisebb konnyes bucsu utan elkoszontem szeretteimtol jottek az uj kalandok. Pragaig gyerekjatek volt az egesz. Na de ami ezutan jott! Miutan Erika baratnommel vizummal utaztunk, igy az amerikai gepre valo atszallas elott kulon "karantenban" meginterview-oltak bennunket. Na a ferfi aki engem kerdezgetett mar 20 perc utan erosen frusztralt..egyreszt undoritoan beszelt angolul, masreszt olyanokat kerdezett, hogy azt hittem rosszul hallok. Na aztan mar majdnem mindenki atment a Rtg-en, mikorra en is sorra kerultem. Na de nem fejezodott be a szivatas. Erika osszes cuccat kipakoltak es atfogdostak! Na szegeny, ez is elhuzodott elegge. A new yorki gep kesve indult. Ohh jeah! Az uton semmit sem aludtam. Ami a legrosszabb volt, hogy mogottem egy idos no allandoan lehuzkodta az ablakom redonyet mikor elmentem wc-re. Mindezt leszamitva a repulo nagyon komfortos volt, de tegyuk hozza eleg hideg. Ezek az amerikaiak imadjak a legkondit! De vegig tudtam nezni hol tartunk, filmet lehetett nezni, zenet hallgatni. Szoval jo nagy gep volt!  Mindenki elott egy kis monitor konnyitette meg az utazast. Amugy a kaja sem volt rossz, csak nekem keves volt...pedig en aztan nem vagyok nagy etku mondhatni. Na leszallas, termeszetesen nem vart ott senki. Sebaj, felirtam egy SOS szamot netrol, aminek a vege nem volt meg :D na egy taxis rogton segitett nekunk vonalat tarcsazni..ugyon ott elvoltunk egy fel orat, aztan jott ertunk egy jofej urge. Picit nagy volt a NY-i repter, szoval a masik terminalba vonat vitt at. Na annak semmi hangja nem volt, csak ugy suhant! Fel 6 is volt, mire elindultunk busszal a tobbi Au pair lannyal. Ekkor mar olyan almos voltam, hogy semmi nem tudott volna ebren tartani a mellettem ulo szoszke csajszin kivul, aki allandoan ebreszgetett. :) Mire megerkeztunk Stamfordba kb nalatok hajnali 1 lehetett. Utana meg angolul elmagyaraztak nekunk mindenfelet es csodalom hogy megerettem, meg volt erom nevetni is a poenjaikon. :D Ezutan egy nemet es egy francia lannyal kerultem egy szobaba. A hotel maga nagyon szep tenyleg nem europai szabvany, de ezek meg este is nyomjak a legkondit! Csoda hogy nem faztam meg. Na a 3 nap vegig 7kor keles, egesz napos training mindenrol amit tudni kell az ottani eletrol. Crazy american! Amugy a kaja az nem volt rossz, mindig masokat ettunk. Termeszetesen a vizet is olyan hidegen isszak, hogy en meg sem tudtam inni. De a kavejuk!Hmm nagyon bejott, es kellett is, mert nem eltem volna tul nelkule. Egyik este elmentem Erivel setalni..mondhatni feludules volt a meleg paras levego ezek utan. Amugy vegig a Brazil csajokkal meg Nemet lanyokkal logtam. 3 csoportban zajlott a fejtagitas. Erivel csak ritkan futottam ossze. Ja igen a net meg nagyon le volt korlatozva. Volt kb 200 lany ha nem tobb, es 2 gep jutott rank. Meg jo, hogy a legtobbjuknek volt laptopja. Be kell valljam, az a gep amirol most irok...nagyon beleszerettem. Nem fogjatok kitalalni..de az arat sem! :P na lehet tippelgetni! Na igen..aztan 18an 3ra jottek ertem a Beaek Domossal meg Bencevel. Nem izgultam cseppet sem..mindenki ezt kerdezgette. Orultem, amikor a kocsiban ultem, hogy meleg van es sut a nap es haladunk. Vegre latok kis edes cuki amerikai hazakat. Rengeteg amcsi zaszlot! Meg aznap este elmentunk Ildivel vezetni..korbemutatott mindent, csak sotet volt. Most is voltunk a korhaznal, ahol Ildi dolgozik. Nagyon tetszik a hely. Nem tudom leirni de annyira megfogott. Nagyon rendezett, az utak is eleg jok. Mas picit a kressz, de nem veszes. Edes amerikai hazak! Apa neked kulonosen tetszene az egesz Middletown! Rogton eszembejutottal! Bekes hely, minden van itt amit akarsz. Sokan lakjak, de nincs dugo, leszamitva az autopalyat delutan 5 korul. Meg az sem gaz, ne ugy kepzeld el mint Pesten...szoval minden mas es uj. Nem szenvedek :)Ma aludtam is egyet, 11 orat kb :D aztan reggeliztem es voltunk Beaval a konyvtarban, amit mar most nagyon szeretunk. Rengeteg meselnivalom van meg, egyelore ennyi irok. Remelem most ezzel bepotoltam a kimaradasomat es tenyleg sorry! Pusszantas mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Szia Drága!

    Nagyon örülök, hogy jól érzed magad kint!
    Kiváncsian várom a további képeket a házról, környezetről az iskoláról :) Hiányzol mindenkinek!! ( főleg nekem :P ) cupppp

    VálaszTörlés