2011. augusztus 8., hétfő

Kezdetek...

Végre túléltem az egyetemet! Szabad vagyok és egyben egy új fejezet veszi kezdetét! Azt gondolom véletlenek nincsenek az életben. Még az államvizsga előtti nagy drukk volt, amikor jött ez a lehetőség. Azóta két hónap telt el és nem múlt el nap, hogy ne ezzel foglalkoztam volna. A nagy út! Az új megmérettetés! Miért ne? Mikor máskor? Miért ne én? Így itt volt az egész nyár és volt időm lelkiekben is felkészülni. Igen! Az Au-pair in America cég által egy évet tölthetek kint az Atlanti óceán túlpartján velünk majdnem megegyező szélességi foknál.Már csak egy hét és landolok, elmondhatatlan kíváncsiság és kalandvágyat érzek magamban, hogy felfedezzem és megismerjem az ottani életet!

7 megjegyzés:

  1. Üdv a blogírok táborában drága :-) fel is veszlek a blogomra :-) Egy hét múlva ilyenkor már majdnem landolunk New Yorkban :-D Wááá, én már nagyon várom a nagy kalandot :-D

    VálaszTörlés
  2. Ne is mondd csajszim!- éjjel-nappal erre gondolok! :P

    VálaszTörlés
  3. Remélem, mire ezt olvasod, már a tengerentúlon leszel!
    Pusz: Anya

    VálaszTörlés
  4. Nagyon örülök, hogy a blogon keresztül is tudok értekezni veled.
    Jó lenne azonban, ha gondolnál idősödő szüleidre is, mert alig lehet olvasni ezzel a betűformátummal a beszámolódat.....
    Várjuk a mielőbbi élménybeszámolókat, majd a képeket is.
    A+A

    VálaszTörlés
  5. Szia kicsi lány!
    Ha módodban áll és van időd számolj be a szállodai történésekről. Amint megérkeztél a családhoz, természetesen akkor is. Nem gondoltam volna, hogy amint elmész, ilyen gyorsan fogsz hiányozni. Nagyon, nagyon. Azt hiszem meg fogja érni neked ez az egy év, mert szerintem egy nagy tapasztalatokkal, sok-sok dologban megedződött lányt fogunk visszakapni. Pusssz, Apa

    VálaszTörlés
  6. Szia kicsi Lány! Olvastam a történeteket. Kicsit irigy vagyok rád. Igen szívesen lennék én is egy ilyen békés, nyugodt városban. Szívjad magadba a tapasztalatokat, vértezzed fel magad a kint szerzett bölcsességgel! Ez az egy év is egy hatalmas útravalót fog jelenteni a jövődbe. Most annyi mindent fogsz látni és tapasztalni, mint amennyit itthon több év alatt sem. Nekünk is hiányzol nagyon, de tudjuk, hogy ez jó lesz neked. Segít a távolság és hiányod leküzdésében a Skype adta lehetőség, és az is, hogy láthatjuk egymást. Pusza: Apád

    VálaszTörlés